søndag 13. januar 2013

Lo med de nye arkene fra Pion Design Play time

Hei!
I dag har jeg scrappet en LO av min sovende datter, bildet er tatt i syden for endel år siden. 
Jeg har som sagt brukt arkene fra Pion Design - Play time. Pion er favoritt arkene mine, som mange sikkert har skjønt, da jeg stort sett scrapper med de. Jeg synes de har så mange muligheter og fine detaljer. Og når det kommer en ny serie, er det så gøy å utforske den. Under bildet har jeg brukt en litt stor kakeserviett, diverse detaljer fra Pion, en liten tag, med noen personlige ord. Har også festet en liten blondekant under bildet. 


Jeg har brukt en metallramme fra Tim Holtz, inni denne har jeg brukt et tekststempel fra Kort og godt, også hatt crackle accent på den. Under har jeg brukt hvite fjær.


Her har jeg brukt et stempel fra Vilda Stamp og noen halvperler.

Jeg er med i utfordringen til Papirdokkene:
Og hos Kreativ scrapping, det nye med denne LO en er arkene som jeg nettopp har kjøpt, og er den nyeste kolleksjonen til Pion Design.


3 kommentarer:

  1. Så nydelig denne var! Flott pyntet - nydelig med sommerfuglene og metallrammen, og nydelig bilde!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  2. Helt underbar LO i mjuka, vackra färger och fullt med fantastiska små detaljer att upptäcka!

    Du är verkligen duktig!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk LO!!
    Bildet av den lille dokka di er jo bedårende og fargene og pynten du har valgt er jo bare helt nydelige.
    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til.
    Håper å se deg igjen på vår neste utfordring også
    Klem fra Jill

    SvarSlett